Monday, June 05, 2006

:: Muhammad Muizzuddin ::

setiap kali cuti jer..pakcik aku balik kampung..kali nie balik..memang kitorang tunggu sebab Muiz da ble jalan..(ganaz giler budak nie..da nak panjat2 kerusi da..huhu) first time turun dari kete..aku serbu dulu budak comel tuh..eeeeee..geramnyer pipi montel dier...aku cubit ckit..takde reaksi pon..huhu..baru jumpe..hehehe..da lelame..setiap kali aku kuar jer umah nak pi keje..die dok anta aku kat depan pinti umah..siap bubye lagik..hikhikhik..sronot giler!!!bile balik plak aku hulur jer tangan..trus berlari Muhammad Muizzuddin tu kejar aku..huhuhu..geramnyer ngan die..

+agaknyer anak sedare DIE da ble jalan da kot?+lame tak tanyer khabar brite+

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive