Saturday, August 12, 2006

::aku sibuk::

::semalam pegi ronggeng rokiah ngan wynn and cik iza..::

aku tunggu kat pintu masuk JJ...lame tol budak -budak tuh pegi beli kasut...beli ke wat kasut?huhuhu..aku kesejukan..aku picit-picit ler keypad hp akuh...takde kredit tapi berlakon cam ader..huahuahua...ak pun taip la bende nie...

sejuknye..
tampan rase kelu berlaku mencari erti biru...
mungkin dalam satu, kaku..mungkin dua, semu..
biar roboh tugu waktu..cari hati yang mencatu...

buntu.....

onar rindu gelodak bisu..
racau sendu tak bertamu..
aduuuuuuuuuuuhhhhhh...

intip kasih usang...
sisa semalam...

itu je la...ntah bende yang aku repekkan ...huhuhu...tapi dalam hati...
aku rindu 'die'

+sihatkah 'die'?(^^,)+

1 comment:

wynn said...

hoi...ko copy paste kat tanda harga mane arr? bukan men lagi ayat... :P

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive