Friday, January 26, 2007

::semalam::

hampehnyer salesman and pakcik!!!

kes pertama

salesman..kat puduraya..

aku tengok dok melilau cari tiket..tetibe jalan aku dihalang oleh minah salesgirl..die sengih..aku pon sengih..udah..aku terkena da..takpelah..aku kate dalam hati..atleast..ble buang mase..5 minit jer aku bagi..tetibe salesman mane plak take over..okla..fine..watever..lebey kurang 15 minit kot abang tuh citer..ngokngek..ntahpapentah..aku layankan jer..sengih sket..senyum sket..akhirnya die tanye...adik nie amek pinjamankan..aku?angguk..kalo adik mati sape tanggung pinjaman tu?aku?geleng..(wat2 tak tau)ha..die pon gebang lagik..dengan kad nie..adik ble bantu mak ayah adik bayar..sebab kad nie akan beri pampasan kematian adik..aku pon dengar jela..sampai la die abes citer..pastu aku pon berbasi dengan die..so..hargenya brape bang (lam otak aku..rm30 kot)tak mahal dik..rm298..terkezut aku dengar!!!mengucap panjang..huhuhu...camnila bang..saya tak mampu..abang tu balas balik..untuk mak ayah rm 298 pon tak mampu..die dok citer plak pasal mak ayah..tadi kate dengar jer..takyah bayar nie..da men pakse2..aku pon ape lagi..okla bang..takde pape kan..saya pergi dulu yer..dengan tulus senyum ikhlas...hwahwahwa..aku beri..abang tuh? ehehe..die wat muke cam poyo jerr...hohoho

kes 2 - pakcik gatei!!

kes nie kalo aku citer cam nak muntah jer..2 jam aku - die yang banyak cakap pon..-layan die bercakap..ceh!!hampeh..balik2 die citer kat aku die kaki masjid..ingat ape??aku akan jatuh hati ke?siap ofer handphone lagik..aish...lain macam pakcik nie..ingat2 la mati pakcik..ish...geli2..sib baik wynn membantu..

p/s: pasni wynn ingatkan aku supaya tak ramah lagi ngan orang..huhuhu

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive