Thursday, August 30, 2007

::belated besday to me!!!::




huahuahuahua..bile post entri baru neh rase cam poyo jerk..

hahahha..membe aku bagi adiah hepi belatd besday!!hohoho..

da tue da..umo 23 da..huhuhu..rupe jerk cam budak kecil..

hahahaha..sampai makik2 aku komplen susah nak beza aku ngan adik bongsu aku..

die besa sket..hehehehe..cume mude jer..hohoho..aku kurus kering bukan

sebab diet yer..tapi ade sebab laen..dulu badan aku ade isi..pipi

tembam cam apam..cume skang badan tak mau naek da..asyik menten 39 ngan 40

kg jer..ketahuilah..aku memang nak besa..bukan cam tiang jer..hohoho..


buat huda n ceni..arigato gazamaisu neh!!

aku ske hadiah dari korunk neh..=)




nie kucing itam manje..kat bilek tya..alalala..chumilnyer..

p/s : futsal kalah..=) tapi fun!!! first timer men tournament..sampai quater jer..

itu pon kalah golden goal eh..kalo tak mesti menang..huahuahuahua

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive