Thursday, November 15, 2007

:: 3 Nt r ! pA nAss hA T! ::

entri kali nie..hanye sekadar luahan rase hati yang tak puas hati..die mungkin tak bace tapi..aku nak luahkan jer..pape pon..maafkan kekasaran bahse aku..

aku tak kisah pon orang citer buruk2 pasal ko..aku terime..aku kate aku da sedia..hehehe..tapi aku mintak ko jujur je ngan aku..ape susah sangat ke??orang laen ko bagitau lak eh??ko salahkan aku sebab aku mintak putus..sebab ape aku mintak putus??sebab ko tipu aku..ko putar belit ngan aku..sekejap cite..kawan ko..padahal rupenyer ko..apehal??ko ingat aku patung??takde hati dan perasaan eh??senang2 je ko tipu..agaknyer dari awal kenal ko da memang niat nak tipu..hahahaha..giler kebangangngan aku..hahaha..kene tipu..adeh..pastu canteeek jer ko bagi alasan..tak nak cakap suda..bukan aku merayu ko sayang kat aku pon!!

sepanjang aku kenal ngan lelaki laen..aku tak penah rase tertipu macam ne..adeh..ngan ko jer..aku rase inilah hubungan yang aku kesal terjadi..aku harap aku tak penah kenal ko pon..aku harap ko bahagia ngan die..dey!!kawen cepat2 arr..senang idup aku..

dan untuk pengetahuan ko..ape yang ko penah buat kat aku..penah tipu aku..aku mintak maaf banyak2..sebab aku tak ble nak maafkan..kalo maaf pon amek mase..aku cume tak faham kenape perlu menipu..maybe da habit ko kot..mm takpelah..harap ko dapat truskan blaja ngaji n jangan tinggal solat da..dielah cahaye cinte ko..papehal aku tunggu kad kawen jer..

P/S : tak ske orang tak kenang ati budi aku..BLAH..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive