Monday, November 12, 2007

::last paper::

semalam sehari suntuk membace buku..bukan sebab rajin..tapi sebab malas..cuti ade 4 ari tapi dok merayap sampai ke seremban..pegi maen air..teman WYNN jumpe pakwe@bakal tunang@bakal suami..(insyaAllah..ameenn) =P terase berat sangat sem nie walaupun amek 4 subjek..mungkin malas bertambah kot..ahahaha..

paper worldlit@wolit@wudlit..ataupun sastera dunia..hehehe..terlalu broad la dier punyer scope..bukan merungut..tapi soklan final ade 4 jer..kalo bace separuh writers pon tak kaver lagik untuk jadik soklan..adeih..fenin2..bile masuk jer exam..dang..berpinar mate nengok soalan..adeih..die nak specific writers lak..issues of social and political matters written in humour style..specific writers from hong kong, india and philippines..ape kejadahnyer...dang..sekali lagik berpinar2..da la jam tangan aku mematikan dirinyer..da ikut jam salah..(salah jam bukan salah aku..hahaha) pasni kalo fail maknenye aku repot kat mak..jam aku yang salah sebab matikan diri..aku pon maen ikut jer jam tangan tuh..sepak kang!!

pas kua dari bilek pekse..hohoho..airmate aku bergenang lagik..apehal lak neh..adeh..mentang2 la da abes paper..which was the last and my final paper for the whole 4 years of studying..wohohohoho..best2..tapi sedey..sebab pasni da tak jumpe member2..da tak ble lepak sesame..huhuhu..

malam plak..menggatal di I-TD..yelah..bile lagik nak dapat tenet free??dapt gune apple dengan bermaharajalela??ataupun bermaharajapahit?hehehe..papepon..all the best to all of my fwens..hepi job hunting ya..hehehe

P/S: im still praying for SYABAS!!!doakan aku...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive