Tuesday, February 12, 2008

::hepi bufday::

9 februari..

yer..genap usia aku jadi 24..teng teng teng..huhuhu..skang da jadik chekgu..bebudak lak yang amek alih memenuhkan inbox hp akuh..hahahaha..aku punyer la tunggu dorang anta msg cepat2..hampeh..5 minit before 12.00am 10/2 baru la depa dok kalut anta msg kat akuh..semua berebut pakat nak jadik yang paling last wish bufday..adeh..apekehe??hehehe..neway..aku enjoy..walaupon dok umah sensorang..nak wat camne..duit gaji tak masuk lagi..huhuhu..so dok kat umah jela..housemet sume pulang ke desa..huhuhu..aku??tido jer kat umah..cume sesekali sekala kak ina kidnap ajak pi ronda merbok..die rajin ajak aku..tapi aku yang malu nak kaco famili orang..hehehe..fidh kan pemalu orangyer..hahahaha..oyer..hari nie..my student, amierah bagi hadiah personally kat aku..dengan beg yang comey..hahaha..yang laen siap nyanyi lam kelas jer..the whole klass yer..hahaha..for miss fid yang comey..hahahaha..

11 februari

aku stat keje..tapi arini aku takde kelas pon..free..tapi kene la datang punch in and out..nak jadikan crite..aku and tya dok teman si ecah sebab die je yang ade kelas malam..jeng..jeng..jeng..(musik misteri nusantara dimaenkan...) lepas siap solat maghrib aku nag tya dok menyembang lam bilek kami..tapi tak tutp pintu sebab ingat nak lepak kejap jer..sekali borak punyer borak ...lame la plak..tetibe dok sedap berborak tya kalut tutup pintu..aku pon tak la tanye pape..aku rase biase la kot..lepas jer die tutup pintu..tibe2..ade suare pompuan sergah aku..as if macam nak menegur..aku kalih pandang ke arah pintu..then aku pandang tya..tapi die buat dono jer..dalm 3 minit aku renung pintu..senyap..and at the same time..aku ngan tya stop berborak jap...tapi kami still buat dono jer..aku rase tya tak dengar pape..so aku pikir mungkin khayalan aku kot..after that kitorang pon lepak la kat tempat unit keselamatan since kat situ terang benderang..nak dok kat bilek malam2 memang seram arr..

so aku pon tetibe jer tanyer kat tya wether she heard that voice..kami pon stat la criter..rupenyer..waktu die nak tutup pintu tu..die da terase meremang bulu roma..so that's why die kalut tutup pintu..she assumed die je yang rase camtu..and aku tak rase..memangla..aku tak terase pape until aku dengar suare pompuan tuh..bile da dengar tya cakap camtu..aku pon naek seram ar...tapi die tak dengar suare pompuan tuh..masalahnyer..ini kali ke2 aku alami bende nie..huhuhu...takut maa..pasni pakat2 kene bace ayat2 dalam bilek tuh..huhuhu..

p/s : aku mimpi "die" kapel ngan kawan aku..and both of them died in accident..in my dream laa..last night..nape eh??aku tak penah mimpi 'die' sejak putus..nape eh??nie da masuk kali kedua..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive