Tuesday, March 18, 2008

::12 tahun??::

ari jumaat lepas..aku jenjalan je penang..saje amek angin...hehehe..kire first time la berjalan sepanjang dok kat m3rbok..huhuhu..imah, aku and tya...leena??huhuhu..takde orang nak ajak die..sume tak mau jalan ngan die..huhuhu..hahahaha..kami klua umah awal pagi..nak sempat dengan bas tanjung dawai..huhuhu..sampai kat jeti..aku, tya and imah standby dengan syiling memasing..harga tuk adult rm1.20...ok laa..tak mahal..aku pon ade 2 keping 5o sen and sekeping 2o sen..beratur ikot line..belakang imah ngan tya..dressing pagi tuh..slua jean and kemeja hitam..tudung hitam gak..bile turn aku jer..pakcik yang jaga mesin syiling tuh..berhentikan aku n arahkan ke bahagian pintu lagi satu..sebelah kanan..aku rase cam pelik..tapi ok je la...bile time nak masuk duit jer...terus die cakap..kondipen jer pakcik neh...dik..6o sen...aku tercengang..huh??orang laen rm1.20..pehal aku 60 sen??aku tengok imah ngan tya da merah2 muka gelak kan aku..aku teringat lak..tadi mase tukar syiling..papan tanda harga tuh tulih camni..

dewasa : rm1.20
kanak2 : rm0.60

ADEH....

agak2 korang pakcik tu rase aku umur brape??kanak2...mesti bawah 12 tahun kan??huhuhu

p/s : sakan student aku gelak kan aku...owh..takpe2...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive