Monday, June 16, 2008

~euro 2008~

sekian malam aku dok tunggu depan tv..hehehe..ditemani dua jejaka..dan tedi bear besar aku..hehehe..thx to cary and hafez..dorang nie ske teman aku pepagi buta..cary plak dok jadi infomer n tolong kejut aku tido semata2 ak tengok bola..hakhakhak..aku pergunakan mereka sepenuhnya..hehehe..mereka bukan sesiapa tetapi mereka my students..hehehe..

semalam match portugal and swiss, czech and turkey..aku tengok portugal sebab my fv team tapi second half aku tukar channel sebab portugal maen tak best..sebab dorang da kompem lepas suku akhir..

kire penentuan antara czech and turkey..secondhalf yangg sangat best..3 gol for turkey yang menjaminkan kemenangan mereka..tapi kad merah for their keeper which means suku akhir die tak maen laa..sia..hhuhu..

p/s: umah aku takde astro..hehehe

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive