Sunday, December 28, 2008

borak wayang..

blogger-emoticon.blogspot.com

last week..aku klua dengan tunang aku..so called tunangblogger-emoticon.blogspot.comhahaha..neway, kami berdua nonton filem histeria..blogger-emoticon.blogspot.comini movie kedua kami selepas antoo fighters..hehehe..overall..screenplay tersusun..shots semua cantek..cume aku tak ske banyak sangat kawasan yang terlalu digelapkan..contohnya area dorm mereka..memangla untuk jadikan suspens tuh kire cantek la..tapi tak real laa..huhuhu..tapi lakonan liyana jasmin memang mantap..aku ske time
die menjerit..memang real..dia pandai bawak watak dia..penuh dengan emosi..cume jalan cerita memang predictable..ok lah..blogger-emoticon.blogspot.com

tunang aku punya soalan..blogger-emoticon.blogspot.com

"nape tajuk histeria sedangkan cerita bukan pasal histeria"

aku : hurmmm..tatau la..blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive