Thursday, December 18, 2008

_kenapa eh?

semalam berbarbeque dengan peserta kursus..jadi dibawah ini aku sertakan sekali dengan rumusan daripada sudut kacamata aku ini(aku dah official bergelar "si rabun mata") hehehe..

1. Tak semua manusia sama, especially senior..pemikiran mereka lebih tertutup, atau lebih senang faham..skema..pegi sesi kursus untuk melatih peserta menjadi fasilitator tapi peserta terlalu rasional sampaikan lupa bahawa mereka jadi fasi untuk pelajar yang umur mereka rata-rata dalam usia remaja..tapi mereka ikot konteks hidup mereka..aku faham..mereka matang..tapi tak perlulah terlalu serius. Sampaikan terbatas mendengar pendapat dan cadangan orang lain..

blogger-emoticon.blogspot.com hurm..susah betul..pada aku bila kita buat program untuk pelajar..sepatutnya kita lebih kreatif menarik perhatian pelajar..ini kalau aku yang tak berapa muda ni pon ble kata bosan..apa lagi la pelajar..aishh..

2. Modul terlalu skema..banyak yang kene ubah..mungkin mereka boleh bukak satu forum dimana mereka boleh fikirkan bersama konten yang lebih baik..

3. Makanan for sure mantap..huhuhu blogger-emoticon.blogspot.com

4. Peserta oklah blogger-emoticon.blogspot.com takde yang tak best sangat..cume mungkin segelintir yang rasa diri terlalu tinggi..tak reti nak hormat orang lain..mentang-mentangla dia Pensyarah..

5. Oye..aku baru kenal dengan sorang pensyarah ni..ermm..jarang nampak dia sebenarnya..tapi dia dalam komuniti tempat kerja aku gak cuma ntah macam mana..aku tak pernah jumpa dia disini..neway, after 2-3 kali borak ngan dia..he is quite fun to chat with..not bad looking..from my point of view i think he's a metrosexual kinda guy..easy going..love to chat silly things and then laugh..neway, aku cuma nak cerita..ade one time dia claimed that he likes my handwritingblogger-emoticon.blogspot.com..aku pon cuak gilerblogger-emoticon.blogspot.com..bile ntah masa die tengok..walhal baru jer jumpa..aku try korek macam mana dia tahu..dia jawab..adalah..huhuhu..oh bukan..tiada kene mengena tentang memikat atau terpikat disini..cuma nak highlight..blogger-emoticon.blogspot.comADA ORANG BUAT PENGAKUAN..DIA SUKA TULISAN AKUblogger-emoticon.blogspot.com..hehehe (anda pasti jeles kan..hahaha)


aku rasa aku jenis muka tak malulah..hahahahablogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive