Thursday, May 21, 2009

Semalam dok pakat ngan tya and sorang mamat unit penerbitan dekat kampus nie kuar..saje jalan cari pasal..huhuhu..bukan la..cari makan..hehehehe..mulanye aku yang nak belanja..kami saje pakat nak belanje die..sebab tak lama lagi dia akan kawen..da lame cakap nak belanja tapi tak pernah jadi pon..so aku pon trus la mengayat mamat tuh..by the way..dia da pegi tunaikan haji pon..tapi still ble rock same kami..heyho..lepas kami selesai makan..dalam perjalanan ke kereta..kami terjumpe satu kereta dengan sticker yang menarik..biase orang akan berbangga dengan institusi pelajaran mereka kan? aku juga begitu..tapi empunya kereta kancil nie lain laa...aku gelak gila2 bila baca sticker die..and tak pernah pon terfikir macam tuh..hahahahaha..


nak tau ape yang kami baca?

sila lihat di bawah..


'WATAKGI UNIVERSITY'



hampeh tol...hahahaha..aku hingat nak buat sticker 'WAPONTAKGI UNIVERSITY'


en

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive