Tuesday, June 16, 2009

_ade aku kisah?

buhahaha..semalam perut lapar, pegi meeting jap je..patut dapat makan..tapi disebabkan aku ada kelas..so kene la jalankan tugas aku..aku terus ke kelas tanpa makan..lepas kul 12 pm, habes kelas trus jer ke kelas budak 5 Huruf (nama manja die yang aku panngil ialah OTAI) so from now on, budak 5 huruf da jadi OTAI ya..hehehe..dalam kelas die aku bising lapar..sebab perut aku bunyi2..tak payah nak kaver kot..diorang pon dengar..budak2 nie da macam adik beradik aku..bukan tau malu depan lecturer die..die bantai macam aku kakak dorang jer..lantak korang laa..sorang student ni *I*bal ble siap tunjuk perut die yang kempis depan aku..budak2 laen da jem..aku layankan jer..nak marah pon tak lalu..ketawa jela..janji dorang buat assignment..hehehe..dengan aku jer diorang berani buat..lecturer laen..macam semut kot dalam kelas..so OTAi habes kelas kul 6..aku pon memang ada hal..dalam kelas ble lagi msg ngan au..adeh..bad influence btol aku dengan OTAI nie..tapi takpe laa...pastu tetibe je Otai ajak kuar makan..aku memang da lapa..so on je la..die datang kat ofis, amek barang2 aku pastu trus kua..

TIME MAKAN..dia makan laju giler..memang KELI*WON tol laa..

pastu gaduh..Otai ar..tak pepasal nak tukar kelas..saje api2 aku..aku hangin..sampai malam aku tak balas msg..buat tak tau..dalam kul seploh..die msg lagi..kali nie nada kesian..padan muke..orang tak bagi tukar kelas gatal nak tukar..kan da kene marah..hehehe..

hari ni bet siapa datang kelas lambat..kene blunjer makan kat *h*o*t*m*a*s*...hehehe..Otai ada kelas sampai kul 10, pastu sambung kelas aku..konfem lambat..ade chance pau!!hahahaha..agak tamak disitu..huhuhu..aku bet sebab aku tau die ske datang lambat ke kelas..at least kelas aku nie di nak gak datang awal walauppun kene upah..hehehehe..tapi konfem aku sampai dulu..hahahaha..aku takdee kelas pagi..dasyat giler aku...hahaha..

p/s : die memang sweet..da siap panggil aku kakak da..tapi kat lua ar..huhuhuhu

nak tau die mana satu?? carik dalam maysepes..k? nama die* n*a*d*a* *w*a*f*i*l*h*o*l*i*c* *m*a*l*a*y*a*...itu nama lagu The Times..hahahaha..gambar Otai ialah yang bertubuh kecil..kurus kering..aku rase kalau aku yang kurus kering nie pon tak muat pakai baju die..hahahaha

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive