Tuesday, June 30, 2009

_being with adek

semalam kami (kelas part 3) menghadiri majlis melantak sate..
kebetulan dapat gaji..aku saja treat diorang..
adik aku duduk sebelah kanan aku..kali nie potongan rambut die ala-ala Zahiril Adzim versi Iqram Dinzly..
sangat la comel..sebab die ske buat rambut ala-ala john lennon The beattles..xcomel..pandangan aku la..
tapi hape kejadahnye pon setakat stail rambut kan..

semalam member adik pon turun makan tempat same..
die kenalkan aku dengan member die..sorang-sorang aku kenal..
die ucap..
"akak aku" sambil tersenyum..

setiap kali berjalan dengan aku..
die akan kenalkan aku kat semua kawan-kawan die..
"akak aku" sambil tersenyum..

aku hanya angguk kepala..hehehe..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive