Wednesday, June 17, 2009

_kenape?

ini entri *panas membara..Ye aku tengah hangin..

kenape?

susah ke nak percaya kat aku neh?
teruk sangat ke kalau aku ade adik angkat walaupun itu student aku?
kalau pon aku klua berdua..bukannya aku klua pegi HOTEL!!
kami pegi makan!!tempat manusia-manusia makan!!

kalaupun die suke aku lebey dari seorang kakak..
aku bukan orang macam tuh..
aku sayang orang yang aku sayang..
bukan mudah untuk aku lepaskan orang yang kita da sayang..
TUNANG dan ADIK berbeza!!!

TUNANG dapat sepenuh perhatian dari aku!!
ADIK hanya setakat untuk die meluahkan perasaan die pada seorang kakak!!

Kenapa aku yang die pilih??
owh itu tanye die..belambak kot lecturer lagi comel dari aku!!
aku hanya mendengar masalah die..
nak tolong die..bukan tolong dari segi duit pon..TAK PERNAH!!

die pon anak loaded..bukan sembarangan orang..
cume ape yang mampu aku terangkan..die hanya perlu tempat teduh untuk berehat..
dan die jumpe aku..

pernah sekali die marah dengan member die dalam kelas, hampir bertumbuk depan aku..aku sendiri terkejut dengan kelakuan Otai..die memang gangster..tapi sebelum die tarik penumbuk..die pandang muke aku..die terkejut..die lepas perlahan budak tuh..die tarik balik penumbuk..aku tak mampu kata ape2..tapi budak2 kelas semua da pegang Otai..terus die keluar..

tak lama lepas tu, die sms dengan aku..die kate "miss maaf pasal tadi..tak sengaja..**** tadi buat adik marah..tapi bile tengok muke miss terus tak jadi nak pukul.."

terpulang pada kalian untuk menilai..aku tetap aku..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive