Tuesday, June 23, 2009

_seriyuskah?

aku pinjam ayat wynn..

hahaha..ble dikatakan seriyus la..just fyi..situasi die lebih kurang famili aku..so aku terkesan dengan keadaan itu..katalah apa saje..aku tetap yakin, aku tidak pernah keluar dari profesionalism aku sebagai tenaga pengajar..aku hanya mendengar masalah die..die pon sekadar meluah..in fact semalam kedengaran beberapa pelajar gosip tentang aku dan die..mereka sebut kakak and adek..MARAH? tidak, sesekali tidak..aku tak luka pon dengan kata-kata sebegitu cume aku clarify pada mereka..hubungan itu tidak lebih dari sekadar tempat luahan masalah..aku anggap mereka sebagai adek2 aku sendiri..tiada yang lebih dan kurang..mereka semua baek..dan die sendiri telah maklum aku takkan dengan mudah beri A sebab die adek aku..aku lebih senang memberikan A sekiranya die memang berhak untuk dapat..tak gune aku tolong die sekarang tetapi bile hari kemudian die tak mampu perform..

MEREKA...hanya angguk faham dengan penjelasan aku...semoga urusan kami dipermudahkan tanpa sebarang masalah..

p/s : selasa iaitu hari ini, aku bertolak ke campus di perak, ade bengkel di sana..selama 2 hari hingga hari khamis..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive