Wednesday, June 30, 2010

_owh...kelam kelibut

Semua terletak pada kita...

haru-haru...pernah tak terfikir segala yang berlaku adalah berpunca daripada diri kita sendiri...aku bercakap melalui pengalaman dan pemerhatian aku secara kasar...maksud aku sikap, pemikiran kita menjadi punca asas segala yang berlaku ke atas diri kita...

kadang-kadang kita stress...terlalu sesak memikirkan sesuatu...perlu membuat sebarang keputusan...bertungkus lumus kita berfikir...walhal kes tak lah seberapa besar pon...kadang-kadang kita lebih banyak menyusahkan diri daripada menolong diri...

aku kadang-kadang tak faham dengan sesetengah manusia...bende2 kecik pon jadi besar...bukan tak ble nak atasi...tapi...ntahla...memang aku tak faham...

masalah ade sikit jer...tapi macamlah tak ble nak solve the problems...tak gune mencari jawapan tapi tak pernah aplikasikan dalam hidup...USELESS la...

ok...aku terima sesetengah masalah tak ble nak solve but you can always find a way to overcome it...kan...

pandangan aku...mungkin ko tak rase macam tuh...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive