Friday, May 06, 2011

_beskal

Gua khayal...

teringat zaman mudo-mudo wa...mase wa pindah dari K.luang ke L.ipis...wa ngan adek-adek gua pindah sekolah...kalo dulu ble naek bas...tapi kat L.epeh (L.ipis) nie basnye tak menentu...kejap ade kejap takde...tapi selalu takdela...jadi mak abah belikan semua orang beskel (kami adek bradek la)...wa jenis yang agak baek...mak kate pilih la beskal pape pun...aku dengan rendah hati...kononnya...pilih la jenis terbaru dengan handle lurus...beskal lame handle kan macam bentuk U...kire macho sket ahhh...bile tibe turn adek second aku...hamboi...die nak beskal mountain bike yang harga RM300 lebey woo...beskal aku pon harge RM100 lebey je...dalam ati ade gak terase buduh sket...tapi kononnya terpikat ngan beskal murah so aku layankan jela...hehehe...so kami semua ke sekolah dengan beskal tiap2 hari...tapi da memang akal budak2...baru je 20 minit orang kedai hantar pakai lori...wa ngan adek2 gua pegi naek beskal dari bawah ke atas bukit...umah ade 2 buah je kat jalan 2...so rumah sebelah atas tuh umah sedare...memang pakat2 menunujuk beskal la...hahahaha...mak aku pesan..."tak payah la nak menunjuk...." sorang pon tak layan....berdesup jer dengan beskal...hahahaha...bile terpandang bebudak naek beskal wa teringat kesah dolu2...

Gua tacing skang...hahaha

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive