Wednesday, August 03, 2011

_23 weeks

Gua maseh macam biase...mengah jer...

skang makan tersangatla lalu...semua pon suke makan...daripada ais krim dan kek...ini bende yang jarang aku sentuh waktu sebelum mengandung...skang da preggy ni...macam-macam aku balun...semua nampak shedap jer...aku rase baby ni macam bapak die gak...suke bende manes...sebab tuh kawen ngan aku...sebab aku MANES...hahahaha...cume satu je masalah...perut aku tak mampu tampung makanan yang banyak...dengan baby lagi...so kalo makan...kene catu...tak ble lebey...sampai je tahap maksimum...aku ble muntah balik makanan yang lebey tuh...hahaha...memang best...so kene pandai timing sendiri...bile nak berenti walaupun aku lapo nak makan lagi...huhuhu...bab pose...aku yakin aku ble habes tanpa tinggal walaupun baru ari ketiga...tak banyak susah pon...kecuali tercungap-cungap waktu mengajar...baby ni plak, aktif sepanjang mase...time aku tengok die nak gerak tak nak plak die gerak...waktu aku tengah buat keje jer...laju la die bergerak ke hulu hilir dalam perut nie...buat ape ntah??hehehe...skang tengah berkire-kire untuk kali sekiannya 'scan' baby nie...nak tau jantina plak...aritu kate macam lelaki, orang tengok perut kate pompuan....uish...macam2...lelaki ke pompuan ke, asalkan cukup sifatnya, cerdik, shedap mate memandang...kire macam aku gak la....kahkahkah...ok la tuh...hehehe...tak perlu kulit putih...semua orang risau baby aku ni gelap...sebab mak ayahnya gelap...adeh...hahaha...besela tuh...neway looking forward for baby names in the future...any suggestion?

tunggu yer...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive