Wednesday, July 03, 2013

Appreciation

Kau pernah tolong orang? Pernah bagi duit ribu riban pada seseorang dengan harapan orang itu menghargai pengorbanan kau tu? Kalau tak dapat pulang duit sekurangnya menghargai bantuan yang kita terima kan? Itu yang kau nak kan? Bukan caci maki orang yang pernah tolong kau! Bukan salahkan orang yang tolong kau! Apatah lagi mempergunakan orang tersebut untuk kepentingan kau! Kau guna duit yang kau pinjam! Berfoya-foya dengan kawan-kawan kau! Kau adalah manusia paling kejam yang pernah aku jumpa...ya...Allah uji aku...tapi melihatkan kau bersenang-lenang mempergunakan aku selama ni buatkan aku rasa sangat sakit hati...dah lama rupanya menipu aku...kau hanya nak gunakan aku selama ni...pandai...hati yang sakit dan terluka tidak mungkin sembuh dengan hanya ucapan maaf...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive