Saturday, March 07, 2015

Pencipta

Sungguh rasa itu buat aku hilang iman. Tak terjangkau rasa dalam hati. Kosong. Otak ligat fikir segala kemungkinan. Masih terasa sejarah berada dihospital untuk beberapa kali. Kafarah barangkali. Bukan. Itulah harga dosa-dosa aku. Allah beri peringatan betapa aku tak sanggup hadap api neraka saat tiba hari penghakiman. Kau mampu?. Sakit di dunia pun kau tak mampu hadap apakan lagi api neraka. Ya Allah, kau ampunkanlah segala dosa-dosa aku yang lepas. Selama mana aku lupa padaMu Ya Allah. Sesungguhnya aku hamba hina yang hanyut dengan nikmat dunia. Allah...berikanlah aku peluang untuk aku bertaubat Ya Allah. Aku tahu ini bukan tempatnya berdoa tapi aku perlu luahkan.

Sesungguhnya Kau Maha mendengar dan Maha mengasihani.

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive