Thursday, December 13, 2007

::a B a N g - s H o P -M a R y A m::

hehehe..sengaje..datang kat main campus neh wat dajjal..hahaha..ngade2..hohohoho..alkisahnyer..aku masuk ke mart kat hostel Ma RY am..adela sorang abang yang pakai cap tengah duk membace surat khabar..aku pon tanye.."bang..topap celcom rm5 ade tak?" die pon jawab tanpe senyum sket pon..mahal sangat nak senyum..dengan mukeselamba die menjawab.."takde"..ceh..sombongnyer..bukan aku nak ngorat pon..so..aku pon klua dan menceritakan kejadian itu kepada kengkawan ku..hohoho..mereka pon menambah resepi pedas citer aku itu..rupenyer abang tuh memang tak penah senyum kot..so aku ngan kengkawan ku..memulakan operasi 'senyum'...camne??hehehe..aku da biase wat keje tak berpaedah neh..hehehehe..so kami pon mula mencari pen dan kertas? untuk ape? origami? surat komplain? owh tidaaaaaakkk..kami wat surat tuk abang shop tuh..huhuhu..aku pon tulis..

KEPADA : abang shop

abang..da cukup comel da..tapi kalo senyum sket..MESTI LAGI COMEL..hehehe..

DARI : bebudak nakal yang takde keje..


aku pon trus menuju ke shop itu dan memberikan kertas itu kepade abang itu..aku masuk..die pandang..aku pon hulur kertas and cakap.."abang..ade orang bagi ni" die kaget..hahahhahaha..terkejut..tapi die tak amek pon..aku trus letak kat atas meja..pastu aku klua..tapi aku sempat jeling..die amek kertas tuh and bace..and senyum...wahahahahahaa..die 'SENYUM'..sekian untuk berita senyum hari ini..hehehe..

p/s : kejadian ini selalu berlaku..sekiranya aku ternampak sesiape jer yang tak senyum..hehehe..kan senyum itu sedekah..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive