Thursday, December 06, 2007

::t@ GG eD::

miss rocella yang kiut tuh anta tagged kat akuh..hohohoho..sile la mem'visit' kan diri ke laman kiut dier yeh..huhuhu

The Rules:

1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of your post and list their names (linking to them).
4. Let them know they’ve been tagged.


......................


terkial-kial aku pikir..apelah yang akuh nak tulih..huhuhu..mmmm..ini random facts about me..kay..hehehe..random bermakne yang pertame bukan lah yang utame..n yang terakhir tak bermakne tak penting..huhuhuhu..kay..


ketame - mmm...ske makan ais..ataupun lebey tepat lagik..ske geget air batu..yes ICE..dulu mase ngan X-BF..sampai kene marah sebab ske sangat makan ais dari minum air yang dipesan..huhuhu..da jadi habit..best woo..sampai xbf pesan 'lenkali order jer secawan ais..' hehehehe..

kedua - ske sangat melukis..nie memang habit sejak azali..tak la canteek pon..tapi da minat..hehehe..setiap gambar orang yang aku ske..aku akan lukis..tapi ikut mood gak ar..kenkadang takde mood..jangan kate lukis..pegang pensel pon tak nak..hehehe..time boring dengar lecture pon aku sketch..so..notes aku semua penuh ngan kartun..huhuhu..kenkadang tuh..siap lukis tuk member punyer buku lak..hahahaha..

ketiga- ske membeli pensel tekan @ pensel mekanikal..walaupun tak gune..walaupun tak perlu..walaupun da berlambak2..sebab aku ske melukis kot..so banyak gak koleksi pensel mekanikal neh..tapi paling ske gune pensel mekanikal 7.0 sebab die best..hehehe

ke-4 - ske pakwe yang badan kurus kering..hitam manis..dan tinggi..hahahaha..bukan gatal..tapi 'taste' aku..bukan juge memilih..tapi kesukaan..tak bermakne aku tak ske yang berbadan besa..kulit putih..ataupun rendah..sebab..x-bf aku putih melepak..siap panggil apex lagik..huhuhu..kan wynn kan hehehe..dan die takla tinggi cam peter crouch..bak kate apex "macam rooney" huhuhu..apex ske "rooney"..(ape citer kamu ya apex..hehehe)

ke-5 - ske tengok jari orang..tak kire la lelaki atau pun perempuan..huhuhu..psycho hahahaha..sebab jari merupakan sesuatu yang menarik pade aku..tak tau nape..ske jer..ske tengok..tapi tak penah melukis jari..huhuhu

ke-6 - aku neh..ske pikir bende-bende yang tahyul..hahaha..ske wat citer-citer seram..walaupun taklah seram..ske wat citer telenovela sendiri..tentang diri aku..macam real tapi fantasi jer..hahaha..poyo giler..

ke-7 - aku da 3 kali hilang wallet..yer..kenkawan..pyhd gune wallet..bukan purse..hehehe..kali pertame..klua dengan member..dekat Central Market..pencuri itu telah menyeluk ke beg aku..huhuhu..hilangla handpone ALCATEL kesayangan aku..bersame wallet..kali kedua..klua sorang..nak kluakan duit adik aku..gune MONEYGRAM..dari dolar tukar duit mesia..die hantar 300 dolar..so tukar kat sini jadik lam rm1300 kot..seb baek tak jadik kuakan..huhuhu..so hilang la wallet tuh..pencurik amek..mase tuh..duit satu hape pun takde kat dalam tangan..ade hp jer..yang kredit berbaki RM0.23 sen..mase tuh kapel ngan apex lagik..aktif 5 so..1 sen anta sms..die trus kol..then aku suh die sms member kat UI-A..pastu aku pon di rescue oleh besfren aku..huhuhu..aku tak nanges pon..tapi cuak gak ar..haha kali terakhir..klua ngan member..tengok wayang..sambil diut lam wallet RM400 sebab nak bank in kat adik..huhuhu..cuai..sebab mase duduk kat lam wayang..terjatuh..tak nanges gak..sebab aku rase tak gune kalo nanges..hehehe..thx to all ya..aku kenang jase korang..

ke-8 - mmmmmm..ape lagik eh..hohohoho..tak tau da nak merapu ape..hehehe..ske budak kecik..oppsss.. tak le merepek da..lab nak tutup da..huhuhu


p/s : congrats to wynn..hehehehe..*wink*

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive