Wednesday, December 26, 2007

::m @j L! s B3r TuNang::

huhuhu..post kali ini hanya untuk wynn..aku mintak maaf banyak2 sebab tak ble nak hadirkan diri ke majlis ko..altho i wish to be there..aku harap sangat dapat pegi..tapi aku jugak yang terpakse tak pergi..aku kene setelkan hal umah sewa kat merbok..maafkan aku tau..mesti ramai yang pergikan??huhuhu..sedey..

dulu same2 ke danau..
dulu same2 makan kat Mali..
dulu same2 kuar gi IKEA..
dulu same2 gi men kayak..
banyak arr lagi dulu2..

aku tau aku poyo dengan post aku kali ini..but there will be no more girls night out..skang da kene siyes..kene pandai bawak diri..da tak ble main2..mungkin waktu kite grad pon ko da bawak husben..hohoho..da tak same da..

tapi nape aku gak yg tak dapat pegi..huhuhuhu..

p/s : wynn aku skang berkawan ngan budak cafe M @rYam..kiut tau!!!hehehehe

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive