Wednesday, January 09, 2008

::sEminggU di S!n! - UI-TM::

owh..baru terase sengal2 badan..pukul 10 mlm jer..mate da asyik nak katup jer..tak ble nak kontrol ngantuk da..dulu mase blaja..pukul 3 pagi pon tak reti nak tido lagik..skang da lain..masuk keje kul 8 pagi..balik kul 6 ptg..kalo ade kelas malam..pukul 10 mlm baru sampai umah..huhuhu..letih..tapi tetap seronok..aku enjoy berada disini..orang2nyer sangat peramah..terlalu pemurah..makan pon tak mahal sangat..kawasan umah sewa pon best..mmmm..ape lagi yang best? ragam dan kerenah pelajar..hehehe..macam adik2 aku jer..semuanyer comel..walaupon nakal dalam kelas..ske cakap melayu ja..walhal kelas english..skang da pandai cakap utara..hahahaaha.. geli hati aku bile dengar diri sendiri gune bahase kedah..awat?tak ble ka??hahahaha..neway..today, kali pertama student datang bilek aku..YEY!!! walaupon bukan untuk discussion..depa nak tunda klass.. esok cuti..jadi nak tukar klass ari laen..hohoho..N@sri and @zr!l..those 2 students are among the best students..baek sangat..Mijie pon baek ngan aku..kelas depa nie selalu hingak..hahaha..memang best..tak kering gusi aku dengan depa..budak2 cerdik..cume ske wat careless mistakes..in other class, @in, yus, fadillah, ikmal, syazana, e-piq antara yang rapat ngan aku..depa ske tolong aku padam whiteboard..kalo N@sri, @zril n Mijie..depa nie ske takutkan aku.. banyak arr kelentong depa pasai Ghost kat UI-TM nie..sepak kang...hehehehe..setiap hari macam2 cerita yang aku lalui..alhamdulillah..im happy..really am happy..=P

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive