Monday, February 18, 2008

::kene lagi::

semalam
17 february 08

kelas dengan budak DPA (diploma of public admin) pukul 8.00 malam till 10.00pm..biasenyer kelas nie paling lewat hadir ke kelas pon dalam 8.15 ...tapi arini aku turun 8.15..tak seorang pon ade kat dalam kelas..gelap jer kelas..aku nak marah tapi aku takut nak masuk kelas sebab gelap..tunggu la kat luar..ade 2 3 students..

dalam kul 8.30 aku tunggu lagik..mane diorang nei??mogok ke??terase ngan aku??boikot aku ker??sedeynyer..=( siyes rase nak nanges sangat2..aku pon try mizkol sume nombor kelas nie..ade dalam 5 orang..sume boys..aku save nombor diorang sebab dorang selalu tak datang kelas..manje sangat..nak kene panggil gi kelas...adeh..tapi sorang pon tak balas..ceh!!!

then, class rep datng..die tenangkan aku..muke aku da separuh nak nanges..pastu sorang2 masuk kelas aku..muke toya jer..diorang nie nape??ish..nak jer aku marah..tak lame pastu..

'sursprise!!!' dan lagik sekali aku dapat kek besday dari students aku...wawawawawawawawawa sedey kene maen ngan students...but...i luv all of you guys..sayang sangat!!!tau sebab ape??walaupon malas pegi kelas, selalu ponteng tapi tak penah gagal cooperate dengan aku dalam kelas...sangat baek...faiz pon da rajin pegi kelas...kene selalu dipuji..bukan tak pandai..memang hebat pon tapi malas..semoga korang diberkati Allah..miss sayang korang tau!!

p/s : dalam kelas nie..aku ske sorang student lelaki..die nie pemalu kucing..tapi nakal..=P tapi yuyu da kate die chop dulu..hahaha..yuyu is also my student..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive