Thursday, March 06, 2008

::aku menyampah!!::

post kali ini..adelah post lepas geram..membuatkan aku meluat...

alkisahnyer..sorang hamba Allah nie telah menghadapi masalah dengan laptop die yang tak ble nak copy CD..aku sebilik ngan die..da lame kawan..da banyak kali saket hati..da banyak kali gaduh..cume kali nie aku tak paham kenape die perlu marah semua orang??ape lagi yang tak kena??2 minggu sekali mesti MOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDYYYYYYYY!!!aku yang saket nie moody pon tak pernah ok jerk..apekehal?? da tuh siap marah2 orang laen..ape kene mengena aku dengan kes ko??bukan aku yang tak bagi ko copy..ape masalah ko??siap tutup pintu depan muke kawan lagik tuh..naseb baek laa kawan tuh blur sket..tak faham..yang jadi masalah..aku laaa...aku yang kene hadap muke mooody orang laen..kene maki..ko ingat aku suke tengok muke moody ko tuh??nape??ko nak aku pindah rumah? pindah bilek??wei!!!jangan hipokrit laaa...bosan aku!!!nie ntah masuk kali ke berapa ntah aku gaduh ngan ko disebabkan hal ko..sampai aku rase macam nak berenti keje jer..bosan tengok muke moody orang..kat umah nie sume kawan2 ko..bukan ahli keluarge ko yang ble layan moody ko!!!cube faham sket!!!da hidup serumah sebilek..cube jadik matang sket!!!jangan jadi budak2..malas orang laen nak layan kerenah ko!!!apehal!!siyes..kali nie kau hangin..dan aku tak rase aku nak maafkan ko!!dan aku tak rase aku akan baek macam dulu lagi..dengan ko..ampun maaf tuk ko..silap ari bulan..rupenyer orang laen pon terase..aku tak mudah terase ngan orang tapi sekali aku terase sampai mati aku hingat..dan aku takkan maafkan..sebab nie kali ntah keberape ko marah aku disebabkan hal yang ko hadapi sendiri..cube jangan libatkan orang laen dengan masalah ko..cube pikir elok2..nak marah tuh cube bace quran sket..jangan dok layan rase marah..orang laen pon tau nak marah..orait..saket hati tak ilang lagik..aku nak pindah bilek laen!!!!!!!!!!!!!!!

p/s : meyampah..to be honest..setiap kali mesti bende nie yang jadi..apehal??nak moody2? dari zaman blaja sampai la skang..aiseh men..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive