Monday, March 10, 2008

::speaking test::

budak kelas sibuk untuk speaking test =P

macam2 gelagat ngan ragam =P hehehehe..ade yang neves macam hape..speaking ble tapi neves..sangat2..macam mane la tuh..seb baek ngan aku jer..hehehehe..pape pon..semalam aku ditemani student yang sangat baek..mesra alam gitu..hohohoho..shafiq datang semalam..hehehe..mesti rindu kat misz yang comel..hahahaha..siap pakai baju melayu warne perpel lagik..hehehehe..kiut giler..naim asyik menempel jer kat pintu..apekehal??hahahaha =P comel laaa...fatihah pon da pandai ngusik aku da...aini ske kat cotet- budak kelas tya..hehehe...si cotet lak ske awatif budak kelas aku..sorry cotet, awatif da ade boy da..hahahaha...ko pijak kaki misz!!!cotet esok blunjer misz..hehehehe

p/s : ngah usha azizi...student paling senyap lam kelas...sopan jer..skang da nakal ngan aku..huhuhu..hahahaha

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive