Wednesday, June 11, 2008

~another entry~

mmmm..kali nie..aku pon tatau nak cakap ape da..

sebelum nie aku penah post satu entri tentang budak umah aku yang marah tak tentu pasal..minggu ni..da dekat 2 minggu pon bende yang sama terjadi..housemet yang same gak yang buat hal..tapi kali ini laen sket sebab orang laen da terkena..so sume housemet yang terlibat pakat buat luahan perasan sesame kami tanpa yang terbabit la..of course..angin moody die datang lagi..tak berani budak laen nak tegur..tapi AKU??macam biasela..aku tak penah nak layan orang yang mood swing macam tuh..sebab ape??tak pasal karang die marah aku tanpa sebab..aku plak jenis cepat 'PANAS'..ade plak kang aksi yg kurang enak berlaku..so aku amek jalan mudah 'senyap sudah'..

aku rase diri aku ni semudah manusia..aku tak cerewet bab pape pon dalam umah..aku jenis hepi jer..cume waktu saket aku kurang bercakap..tapi walau aku saket macam mane pon, aku tetap ble cakap ngan budak2 umah tanpa nak marah tak tentu pasal..tapi..dengan housemet aku yang sorang nie..Eymah, die spesel sket..jenis banyak cakap..pastu hepi terlebey2..so aku akan tetap kalah ngan Eymah..macam mane pon aku akan tersenyum dengan keletah die..

aku jenis yg susah nak terase..aku tak sensitif pade perasaan orang..btol tuh..cume aku perasan tapi aku buat tatau..kenape??sebab ntahla..tatau jugak nape..so aku amat susah nak terase..cume cepat marah jer..hehehe..so Eymah pon same..dengan Eymah aku boleh pinjam barang die tanpa bagitau..die jenis tak kisah..aku pon same..korang makan dan pakai la ape pon aku punyer..aku tak penah kisah atau berkira..pasal duit pon same..ade hutang bagitau aku..aku akan bayar..tak banyak crite..so aku ngan Eymah kire takde terase sangat..paling best pon die akan crite kat aku die terase ape2..tapi laen plak hal dengan kisah housemet kami yang moody 24 jam nie..sekarang da ade join grup aku..kes 'terase' panas kena marah tak bertempat..huhuhu..kirenyer..housemet yang terbabit nie da membuatkan housemet yang laen pon terase dengan die..aku plak bukan tahap terase..skang nie da gaban tahap menyampah..sampai satu tahapa ku tak ble tengok muke die..aku rase menyampah giler..sangat giler hipokrit..sekejap marah pastu esok ble plak mesra alam ngan housemet..kami nie dok bercerita la pasai angin die..pagi nie angin die elok..die tegor orang..owh..ini bukan aku yang cakap orang laen yer..aku da tak penah kisah pasai ko lagik..lantak ko la..ko ingat ko ble marah orang laen suke2 hati?nak kene ikot mood ko..time ko nak cakap kami kene dengar..time ko nak moody kami kene ikot..adeiiii...piiiiiiiiiraaaaaaahhhhhhh..

ajak makan pon kene marah..tuan badan sendiri yang kene tuh crite kat aku yang die da tak ble nak ajak da..Eymah lagik best..da tak ble terima da perangai die..huhuhu..orang yang baru kenal pon ble terase giler..lagik la ku yang da bertahun kenal..ko rase macam mane??memang giler la panas ati..bukan ape..da lame kawan..da lame kene tempias marah die tak tentu pasal..kite jer yang kene ikot mood die..die penah nak ikot??HARAM ar..

tak ble nak burn CD..aku tolong..last2 aku gak yang kene..aku gak yang kene sembur..apehal??da la cukup ar..penat aku nak layan..bak kate kengkawan die..anak tunggal memang macam tuh..aku tak penah nak amek kisah pasai terase..tapi bile sekali aku kate meyampah..sampai bile2 pon aku menyampah..satu jer aku mintak..UBAHLA PERANGAI KO TUH..TAKDE SAPE YANG SUKE PON..

p/s : aku mengaku aku jahat..aku mengaku aku pendendam orangnyer..aku takkan marah kalo ko tak kaco aku..tapi bile da kaco..aku pon ble marah tau..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive