Tuesday, January 13, 2009

_kalo lipas besar kucing

huhuhu..

suasana kelas hari ini berjalan dengan baek..walaupun aku mengajar dengan agak malas..hehehe..maksud aku aku tak gune powerpoint..kelas tuh takde pape..nak buat cane kan..oyah..aku da makin kenal dengan student aku..maksud aku..aku ingat nama mereka..kecuali budak-budak part one..mereka ramai..kelas part 3..dalam 20 jer..hehehe..and semua lelaki..macam-macam kerenah..kalo budak pompuan beratur nak salam aku..ade la sorang student lelaki nie yang dok beratur gak..nak salam konon..hehehe..aku pon iye2 jer hulur tangan..hahaha..sempoi btol..mereka baek..cume..ade sorang student lelaki nie yang agak passive sket..die memang pandai..tapi..mungkin sebab terlalu berlagak kot..so dalam kelas selalu buat muke poyo..but today he seems ok..hahahaha..pelikkan??

macam lipas..kalo jadik besar cam kucing..da tentu tahi lipas lagik besar kan??hahahaha

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive