Wednesday, January 07, 2009

_stress club anyone?



blogger-emoticon.blogspot.comyep..tahap agung da nie stress..seb baek tengok muke students..aku ble release sket..kekadang bile kite ade masalah..orang laen yang jadik mangsa..aku bercakap aku dari sudut mangsa keadaan..bila aku cool..orang kat sekeliling aku bagi aku satu masalah besar kat aku..aku tak suke bising-bising pasal keje aku..aku terima seadanya..tak suke jangan buat..senyap jer ble tak..ade ke da buat keje tapi dok ungkit cerita..hello kawan..berape kati dosa mau pikul??at least, aku tak penah pakse ko buat keje..tak nak buat takpela..bagi aku buat..please to do it..my pleasure..sebab aku imun dengan marah boss aku..lantakla die nak marah ke..ape ke..janji aku buat keje..ish..sket pale aku tau!!

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive