Sunday, January 11, 2009

_my worst nightmare

owh..waktu skang menunjukkan 5.51 am..hurm..aku bangkit awal pagi..nak wat keje sket..hehehe..bukan nak tunjuk rajin (takde maknenye..hahaha) aku kene kuatkan diri ddan mental aku..nak hadapi..blaja ngan keje..susah giler..bukan ape..uum ngan uitm nie bukannye dekat..amek 1 jam setengah gak la nak ke sana..ari khamis petang da gerak ke uum pastu bermalam kat umah tunang aku..esok pepagi da klua..mampos..pale aku pon da bengong2..kalo aku otak macam kak long kan best..die pandai..eh? rase sangat la penat..ari jumaat je da habes separuh ari atas jalan raya..ish..penatla..bukan mengomel..tak tak..penat..aku rasa sem nie akan jadi sem paling tunggang langgang..mane nak keje lagi..da la contact hour 20..nak mampos..but thinking of my students..i feel better because they are very very very understanding students. thanx everybody..aku da makin sibuk..dan mungkin sket jer post untuk masa akan datang..cume untuk kalian..moga selalu tinggalkan pesan ya..aku rindu kamu semua..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive