Wednesday, March 04, 2009

_gembira dalam kesedihan..

salam kawan2..

masih ingat lagi pada mahmud?? ya..adda kamu yang beri nama itu pada dia..used to be someone whom i admire..and yet till now i am his not so secret admirer..i like him for who he is and what he is..tatau nape..nak kate hensem..orang laen kate..yazid lagi comel..adeis..hahaha..it lies in my eyes..i used to cry over him just because i didnt see him on that day..kinda stalker..but a nice on..hahaha..we used to follow him around the campus just to see hm (i thanked my friends for being so supportive..hahaha) the thing i miss so much is...waktu terjumpe someone yang hensem and then automatically kami akan cakap..comel!! hahahaha..masih kah kamu ingat?? RINDUNYER...

tapi..semalam aku sedey...walau aku cube untuk gembire..aku tau aku menipu diri sendiri..huhuhu..die da jadi tunangan orang..da nak kahwin ujung tahun ni..oh..jangan salah sangka kawan2..aku sayang tunang aku..cume..aku terkenang kembali cerita dulu..dulu aku sayang die walau aku tak pernah kenal..dulu aku berdoa jumpe dia di IIUM gombak..aku pernah rasa sayang die..cume die tak pernah akui je..menyesal??tak..tidak..cume sedey..die da jadi milik orang..aku tidak mengharap ape2..hanya terkenang..kami berbincang semalam tentang waktu dulu..aku faham keadaan die..dan aku faham keadaan aku waktu itu..

dia memang bukan jodoh aku..tapi aku bahagia mengenali dia..di beri pelung untuk bersama dengannya walaupun sebentar..jeeeewaaaaanngggnyerrr....";})();ButtonMouseDown(this);'>blogger-emoticon.blogspot.com";})();ButtonMouseDown(this);'>

p/s :";})();ButtonMouseDown(this);'>blogger-emoticon.blogspot.com dia berikan perumpamaan tentang perasaannya dia waktu aku putuskan persahabatan aku...dia kata "macam kita dapat tetamu yang tak diundang..sebelum nie tak pernah ada yang datang bertandang..bila da jumpa dengan tetamu..da tentu kita suka..tapi ntah macam mana..tetamu tu singgah sekejap je..tak lama..tibe2 je hilang..macam mana fid rasa??" dan aku faham..dia juga pernah merasa kesedihan itu..dan semalam..die buat lagi pengakuan yang menyakitkan hati aku.."fid kalau gelak macam tunang ****"blogger-emoticon.blogspot.com

sedey tak??hahahahahablogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive