Sunday, May 17, 2009

_sunyi

hampir sebulan tak jenguk blog usang nie..agak berabuk gak..uhuh..dalam masa itu jugak aku sibuk dengan kegiatan seorang pemerksa kertas soklan..hehehehe..bende sket jer tapi yang banyak tuh..banyak songeh jer..hehehe..syukur alhamdulillah..habes pon ditanda..next time kene tanda essay dulu..huhuhu..skang campus nie agak sunyi..staff sume main sukan kat terenggganu..ade orang tanye aku..nape tak main??..teringat aku mase zaman kecik2 dulu..sukan ape jer aku tak main..aktif gak laa..sampai mak bising2..lari 100m, 200m, 4x200m, lompat jauh..bola jaring, futsal, bola baling, hohoho..hoki..semu aku blasah..memang minat main pon..especially hoki...rase cam best jer pukul gune kayu...huhuhu...tapi kali ni aku terlalu sibuk walaupun mereka mengajak aku pergi main sekali...hehe..main bola jaring...jadi center..hohoho..agak penat gak la nak melompat2 lagi..kira aku abaikan jela..hahaha..kerja kat campus nie tak habes lagik...nie pon tengah pening macam mana nak balik umah sorang sorang...drive dari kedah to pahang..ade brani? hehehe neway, adik aku sambung stadi kat kolej mara kuala nerang...which is nearby my campus...one hour drive la...huhuhu...so skang da ade tanggungjawab laen plak...huhuhu..kene jaga adik bongsu...my bro kat us nak balik da..maybe 26 mei kot...tatau la...hehehehe...so far..i'm still busy wif my work...so..i'll keep apdet when i feel like doing it...ya...hehehehe...to all of you...miss you guys a lots..

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive