Sunday, March 29, 2009

_tagged [by dill]

Salam tuk semua..

lama tak tinggal jejak kat laman aku nie..da naik semak samun da..sibuknyer..blogger-emoticon.blogspot.compenatnyer..minggu nie sibuk dengan buat exam paper..haish..lepas satu satu..penat la..duit gaji da habes bayar hutang..nak simpan pun tak cukup..bulan nie ble simpan rm200 jer..sikitnyer..hohoho..adeih..takpela..yang penting kene jimat..sedeynyer..

entri kali nie menjawab tag cik dill..dia da rajin skang..hehehe..aku pon layan jer..janji rock!!

[WHAT]

1.Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
♥♥♥tudung maroon, so basically...baju kurung pun kaler maroon..cume tanah baju warna putih dengan bunga maroon..(I skang kat ofis..kenela pakai formal..harap maklum..hehehe)

2.Apakah kamu termasuk orang yang suka shopping?
♥♥♥sejak-sejak bergaji neh..aku rasa ade penyakit la..gatal-gatal disekitar tapak tangan..(kudis ke?)..eh bukan..gatal jer simptom die..akhir bulan jer tangan aku makin2 menjadi gatalnye..agak kronik la..dulu aku bangga kerana 1 tahun aku tahan pakai 1 kasut jer..skang da ada duit aku tahan beli rak kasut kerana kasut aku da banyak sangat..owh ya..menjawab soalan tadi..YA, YA, aku rasa aku juga orang yang suka shopping..hehehe

3.Apakah kamu percaya love at first sight?
♥♥♥owh itu..everytime..hahaha..aku memang percaya..cume kes yang selalu terjadi ialah orang yang aku suke mungkin tak menerima signal cupid's arrow tuh..hehehe..so aku percaya pada statement ini cume..orang lain yang tak percaya..aku selalu jer bercinta sendiri..hahaha..

4.Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
♥♥♥sekarang?tido laa..penat woo..tapi itu kata nafsu..yang sebenarnya..aku ingin buat keje..tapi aku buat blog aku dulu..hehehe..nak cari semangat dulu..owh pastu aku nak makan..lapo gilest..

5.Apa rasa di hati kamu saat ini?
♥♥♥rasa dihati??lapo gilest ngan ngantok gilest tuh dalam kategori hati tak??lapo dari perut kot..ngantuk..dari mata..hohoho..dari hati???mmmm..aku belum penah rasa hati aku lagi..hehehe..

[WHEN]

1.Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?
♥♥♥Bila mak aku sakit nak bersalin..pastu bidan tih tolong..pastu...uwaaaaaa...(itu bukan menangis..tapi praktis nyanyi..aku juga dianugerahkan suara yang best..hahaha)

2.Bila saat terindah dlm hidupmu?
♥♥♥Bila saat indah??mmmm..aku jenis yang positif..so ape2 yang berlaku pun adalah indah..hehehe..so..everytime aku rasa aku tak expect apa2 tapi aku dapat sesuatu yang best dari unexpectation..so i feel that's the best thing ever happened to my life..macam pegi interview n trus diofer keje..macam bawak balik so called pakwe n trus tunang..things like that..

3.Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
♥♥♥2 hari lepas kot..bukan la marah pon cume mungkin mak aku nak ingatkan aku..nasihat..tapi aku tetap rasa mak aku marah..tapi setiap kali aku ada masalah pon aku tetap crite kat mak walaupun kene marah..da jadi habit..kadang2 saja nak dengar mak aku membebel..hahaha

4.Bila kamu akan married?
♥♥♥jawapan gatal: dah gedik2 sangat da nie..
♥♥♥jawapan sopan: InsyaAllah thun depan..
♥♥♥jawapan tak cukup duit tapi nak kawin: kalau ada jodoh kawin la..

5.Siapa yang ingin aku tag?
♥♥♥aku rasa aku pass kat semua orang la..korang rajin kan??jom buat..hehehe

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive