Sunday, March 20, 2011

_sekadar singgah

Gua kaget!!

tetiba keluar ayat buku...hahahaha..member kamching waktu zaman mudo dolu dolu, beliau mengingatkan kembali kesah bersejarah gua terlibat dengan aktiviti maen air...ehek..specifically, kayaking la...ehek...gua takla pandai..tapi terer la...terer tenggelam...hahahaha...timbul kenkadang...hehehe...gua ingat mase blajo dulu...gua gatal...gua ngorat abang KLD...gua dapat....ayat punya ayat...(ayat gua power dowh...hahaha)...itu semua pengalaman gua waktu kayaking...tapi tak lama mane la...hahahaha...pasal pe eh? owh...gua nie jenis bebal...PJJ tak ble jalan ngan gua...hahaha...(percintaan jarak jauh...)...so gua mintak putus...anyway, pengalaman kayaking tu yang best...dapat berseronok atas air selama 4 jam mengharungi arus...pastu sampai tasik chini...perghhhhh...wa cakap same lu...besh tahap gaban lawan raksaksak...hehehe...

Gua rase gua da melencong....baek gua stop dulu...hehehe

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive