Monday, March 14, 2011

_hikayat

Gua rase ok la...

Seperti yang dijanjikan, review filem K.RU HMM (Hi.kayat Me.rong Maha.wangsa). Overall, aku salute usaha K.RU. Dari segi aksi...menarik...cume aku rase terlalu berat untuk dihadam...tonton cerita ini bagai membaca 7 novel...terlalu banyak jalan cerita...kalau satu2 dirungkai dengan hati2 kan elok...aku rase macam cerita di fast forward banyak sangat...huhuhuhu...itu aku la...bukan nak kondem trus...scene lawan memang superb walau perlu baiki lagi...kalau tak silap aku ade satu scene bile menara jatuh...kayu tuh berterabur macam takde ikatan jer...semua kayu...tetibe lerai jer...semua pergerakkan bole dibaca...nothing different...mungkin kelainan hanya kerana budget yang besar...dan CGI yang banyak...hmmmm...oh ye...scene hujan macam tak basah jer khemah2 tuh...memang tak basah kot? kalis air..tak pastila...

bab cintan cintun...cerita si Em.bok suke kat Me.rong pon macam sekejap jer...plot terlalu cepat...so half of the story aku da menguap2 da...hahaha...

orang laen mungkin "thumbs up" this movie...but aku honestly, this movie is ok but not that good =) orang laen ske sangat "Slum.dog Million.airre" aku?

banyak lagi yang best...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive