Sunday, March 13, 2011

_trembles

Gua serabut....

banyak bende terbengkalai...menyampah..huhuhu..neway...ari jumaat arituh banyak btol kete berpusing atas jalan raya...hujan tapi masih nak tunjuk skill...sekali skill terjun longkang and skill drift...pastu wat la aku pemandu amatur ni cuak tahap gaban...aku cuak bukan ape..cuak sebab pikir kene tolong ke tak...tapi sambil aku dok pikir tu...aku tak berenti pon...aku pikir sambil drive...haa...so kamu pon ble agakla kesimpulannya...hahahaha...neway, aku rase owner takde pape kot..satu yang masuk longkang besar tuh...senget sebelah jer...kemek takde sangat..kecuali depan..takla remuk teruk...aku yakin owner ble kuar dengan selamat..satu lagi..aku rase kete tuh berpusing sebab...remuk depan sebelah kanan jer..itu pun tak ganggu driver seat...kire selamat la...huhuhu...hopefully...

aku teruskan perjalanan dengan pemanduan lajuberhemah..hehehe..malam ade date dengan hubby...mau tengok Hikayat Merong Mahawangsa...aku review esok la...arini tak mau..penat...hehehe

salam sayang tuk yang aku lupe...

No comments:

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive