Monday, November 17, 2008

_monologue

ramai tak tahu..dan bukan niat aku nak bagitau..cuma da sampai masa aku luahkan kat skrin comel aku neh..

buat keselamatan semua pembaca, tali pinggang keledar hendaklah dipakai setiap masa ya..takut nanti ada brek mengejut semasa membaca (manalah tahu kan..)

sekali lagi aku ingatkan..ini entri hangat membara keluapan marah aku..

aku susah nak terasa ngan manusia sekeliling aku..aku mempunyai tahap imun yang luar biasa..tebal gak arr kulit muka aku neh..aku tak kisah orang nak cakap ape..paling maksimum pon aku bising belakang orang jer..pada aku, lantak korang laa nak wat ape2 pon..

ni kes..sahabat yang aku dah klasifikasikan sebagai ex-sahabat aku..ramai yang bertanya..aku tak kawan balik kke dengan kawan baek aku ni??ramai sangka aku akan cepat sedar..tapi maap..manuisia bernama kawan hanya perlu sekali jer buat muka dengan aku..dan marah aku tanpa sebab..aku trus pikir..i don't belong in that relationship..people come and go..if u treat me like crap..so go to hell la ko ngan hidup ko..

aku tak mau tahu langsong and aku tak mau amek tau..aku dah menyampah..dalam kepala angin aku nie jugak..aku tak pernah marah orang laen..tanpa sebab..ko sedap2 jer buat muka yang ko hingat cantik sangat tuh..wek!!!!rentikanlaaaa...takde manusia pon suke..tolong la jangan jadi hipokrit..bak kata sorang member laki..nampak jer macam perempuan melayu terakhir tapi da kenal baru tahu..itu member laki yang komen sendiri..bukan aku..

so skang..aku masih lagi dan takkan lagi bersahabat dengan manusia yang tak reti menghargai nilai persahabatan..ko hingat..ko jer ade masalah??cermin dulu diri..tengok kiri kanan..sape ko punyer kawan..yang sanggup susah senang bersama..yang ajak ko cari kerja sama..sape??tolonglah..at least hargai la ape yang aku da buat..jangan dok hingat nak marah orang tak tentu pasal..

buat sahabat2 yang laen..fahamilah keputusan aku dan hormatilah..aku memang tak nak kawan dengan die da..noktah..biar pon da kawan hampir 6 tahun..k??try to fit in my shoes..then u'll know..

kalau pon ade yang kata aku still tegur die..yep..aku tegur atas dasar manusia sahaja..tapi aku tak kenal die sebagai kawan..ok??yep..kawan2 aku memang marah..

p/s : aku ttak kisah orang marah aku kalo memang btol aku yang salah..cube fikir..tanpa ada sebarang masalah..bile seorang kawan cube untuk menjemput makan..ko pula dimaki sebab ajak makan..logik tak??

1 comment:

wynn said...

aiseh fid...
aku lupe pakai tali pinggang ah tadi... kecut pinggang aku aku bce entry ini kali...

.... ye, aku janji takmo blanje ko makan lagi. bior ko je yg blanje aku pasni ^_^"

+ we respect ur decision dear. but could you pls give me ur new phone num? jenuh aku tunggu neh..

About Me

My photo
a mommy who loves arts, crafts and music so much. ^^

Blog Archive